Week 2 - Reisverslag uit Xiamen, China van Niels Frans - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Xiamen, China van Niels Frans - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

27 Juli 2016 | China, Xiamen

Week 2 in China deed ik mee aan een professionele competitie tussen 100 studenten(Chinees en internationaal) verdeeld over 10 teams. Het doel van deze competitie was om een van de mindere wijken in Xiamen te verbeteren door een gebouw te herontwerpen en een bedrijfsplan te maken. De eerste prijs in deze competitie was 100000 yuan (~14000 euro) dus het was erg competitief maar bovenal ook erg leuk en leerzaam. Mijn tem heeft niet gewonnen maar dat maakt niet uit

Het grootste gedeelte van de tijd heb ik besteed in deze wijk waar ik met mijn team de lokale bewoners interviewede, de lokale architectuur bestudeerde, en het lokale eten at.

Ook ben ik deze week naar Hangzhou gereisd. Waar een prachtig meer ligt genaamd ‘West lake’ die in de foto’s te zien is.
Aan het eind van de competitie was er een grot feest en moest ik helaas afscheid nemen van mijn Chinese teamgenoten.

Samengevat: Alles gaat nog steeds goed, ik leer erg veel en ontmoet veel nieuwe mensen en heb het erg druk.

Groetjes,
Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Xiamen

Niels in China

Xiamen

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2016

Week 3.1

27 Juli 2016

Week 2

17 Juli 2016

Week 1

05 Juli 2016

Klaar voor vertrek
Niels

Niels in China

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 2082

Voorgaande reizen:

06 Juli 2016 - 24 Augustus 2016

Niels in China

Landen bezocht: